FANDOM

Yamaha dt on Somaliassa asuvan Yam Ahaman keksimä skootteri. Kiitos kiitos, Täys paska koko dt, kuka sellasella kehtaa ajaa? ei kukaa! paska mikä pask!

Yamaha dt 125cc omistajat ovat vähän tai siis aina ihan sekasin joka päivä.

yamaha dt on laadunton verrattuna vaikka derbi sendaan. yamaha hajoaa ensimmäisellä metrillä ja se ei ole mikään ihme.

Homot on varsinaisia hinttejä, sisälsi: ”yamaha dt on laaduton mopo verrattuna derbiin ja muihin. sillä ajavat vain homot ruotsalaiset hintit. yamaha dt hajoaa ensimmäisillä kilometreillä.”

Jamaha Dt on kuin uusi polku pyörä, sillä ajelee vain pienet pojat jotka saa kortin 3 yrityksellään. pakoputken äänet tulee kun pojat piereskelevät ja se on kyllä homoa puuhaa!

Yamapha dt on paras mopon . Se on myös SUN faijas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Yamaha DT on maailmankaikkeuden nopein ja yyberin mopo tai kevytmoottoripyörä. DT:ssä käytetään moottorina mm. jenkkien avaruussukkuloista tuttuja Minarelli AM6 rakettimoottoreita. DT:n voi usein ...”

Yamaha dt on kevytmoottoripyörä joka on suunnattu lähinnä kehitysvammaisille kuskeille. se on muita kevytmoottoripyöriä rumempi paskempi ja laiskempi.Yamaha dt tunnetaan myös paremmin nimellä kameli. Tämä johtuu siitä että m...

Yamaha on aina yamaha, vaikka jotkut sitä mopoksi kutsuvatkin. Mopon voi ostaa lähimmästä yamaha maaahan tuojalta,(KUTEN KAATOPAIKALTA, TAI KIRPPUTORILTA). Yamaha dt on maailman vähiten myytyjä mop...

on helvetin hyvä ja kestävä jos virität sitä. se on myös parempi laadullisesti hinnallisestija tehoissa kuin derbi

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki