FANDOM

UltimateKrapula eli Ulttis, tätä ennen tunnettu nimillä Taepurilainen ja GhettoStarism, on pumppaaja. Hän on tehnyt useavuotisen uransa aikana reilun kourallisen viihdyttäviä paskoja, mutta hän on siltikin ollut jo pitkään kovin epäaktiivinen puupipirintamalla.

Historia Muokkaa

Vuoden 2009 alussa Ulttis loi ThePurilainen-nimisen tilin YouTubeen ja alkoi tehdä Windows Movie Makerilla paskaa kyseiselle tilille. Hän käytti tuolloin apuna myös Paistia ja Pivot Stickfigure Anomatoria. Myöhemmin hän siirtyi käyttämään Sony Vegasin versiota 8.

Aikaa kului ja tilille kertyi varoituksia, jotka tulivat seurauksena Ulttiksen muumiluupeista. Tästä johtuen hän antoi kanavan vain olla ja teki uuden kanava nimeltä GhettoStarism. Tilaajia kertyi lisää ja jopa hänen koulussaan ihmiset kyselivät, että "teitkö sää sen News-retku YPTMV:n?". Ajan kanssa tilanne kehittyi siihen suuntaan, että Ulttis itse ajatteli, että "voi vittu muut tiedetään oikeassa elämässä, kohta muka pilkataan". Tämä ja hänen kiireensä muiden asioiden kanssa lopulta aiheuttivat sen, että hän jokusen viikon miettimisen jälkeen sulki GhettoStarism-tilinsä. Myöhemmin hän kuitenkin tuli siihen tulokseen, että näin ei olisi pitänyt tehdä ja halusi kuitenkin jatkaa pumppaamista, päätyen taas kerran tekemään uuden tilin, tällä kertaa tilin nimeltä UltimateKrapula. Niinpä hän palasi taas tekemään puuoppia ja siinä ohella myös ilmoitti muutamille pumppaajille olevansa GhettoStarism.

Vuoden 2011 lopussa hän pelasi melkoisen mielenkiintoisen tennisottelun RASVAKEITINv23:n kanssa. Kyseinen tekele löytyy kokonaisuudessaan täältä.

Tyyli Muokkaa

Ulttis on tunnettu eritoten kyvyistään massata varsin näyttävästi ja näitä hänen hienoja maiskauksiaan nähdäänkin yleensä jokaisessa puupissa. Maiskauksen ohella hänen videoissaan on paljon muutakin visuaalista vitsailua sekä runsasta korvarailausten käyttöä, erityisesti Hessu Hapon kuuluisaa lausahdusta "Huomenta Poika". Myös Scotchin 80-luvulla julkaistun kappaleen Disko Bond chiptune-versio esiintyy hyvin useissa hänen uudemmista puuseistaan.

Lausahduksia Muokkaa

  • "Myykelmeitä"
  • "Phillu!"
  • "HOMOJA!"
  • "Luulikos tämä muslimiämmä, että mää oion joku lava kaljaa jossain Lillissä ja koetti pölliä muut sen hameen alle..."
  • Shöpö!
  • Ydinpommi!
  • Mikä vitun Aapinen sä olet kun sä tapat minut!!?
  • Nytse hissi tuli
  • En ole mitenkään alkoholi.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki