FANDOM

SinäTuuba TV on YouTube kanava,jonka perusti Nano niminen henkilö.Kanava tuli tunnetuksi Epätubaajat nimisestä sarjasta.Kanavalla on nykyään yli 27 000 tilaajaa.

Historia Muokkaa

Nano avasi Sinätuuba TV kanavan kesäkuussa 2013.Kanava tuli tunnetuksi Epätubaajat sarjalla.Epätubaajien lisäksi Nano julkaisi kanavalle miitti ja Coni videoita.Epätubaajan myrskyn jälkeen,Nano piilotti kaikki Epätubaajat jaksot ja myöhemmin alkoi tekemään uutta sarjaa Viraalin,joka ei saavuttanut samanlaista suosiota kuin Epätubaajat.Myöhemmin Nano julkisti uuden sarjan Tubaajat,joka vastasi lähellä Epätubaajat sarjan genreä.Nano lopetti kuitenkin Viraalien ja Tubaajat sarjan tekemisen.Nykyään Nano julkaisee pelivideoita.

Epätubaajat Muokkaa

Epätubaajat oli/on sarja,jossa Nano kritisoi Tube videoita,joiden taso on huono.Nano kritisoi videoiden huonoa laatua ja siinä esiintyvästä henkilöstä.Suurin osa kriitikin kohteena olivat alle 13-vuotiaat.Ensimmäisen jakson Nano kesän loppupuolella 2013.Sarjan suosio kasvoi huimaa vauhtia.Myöhemmin Tyrzi niminen käyttäjä "varasti" Nanon kanavan ja tämä julkaisi Epätubaajat Stolen nimisen videon.Stolen jaksoja tehtiin kaksin kappalein.Myös vahllinaama julkaisi kanavalleen Epätubaajat tributen,joka oli kunnian osoitus alkuperäiselle sarjalle.

Epätubaajat myrsky Muokkaa

Epätubaajan suosio koki äkki muutoksen,kun Sami Koivisto julkaisi blogin jossa hän kritisoi Nanon tekemää sarjaa ja siitä että solvii pikkulapsia.Myöhemmin ArmoaIsille ja Tremorgier julkaisivat oman mielipide videon sarjasta.Nano julkaisi vastaus videon kyseistä myrskyä kohtaan,jossa hän puolisti itseään ja sarjan mainetta.Yllättäen Nano menetti tilaajia ja häneen kohdistunut viha alkoi kasvaa.Epätubaajat sarjasta tehtiin jo aiemmin rankkoja mielipide videoita,mutta niitä ei huomioitu pienen tilaaja määrän vuoksi.Myrskyn seurauksena Nano piilotti Epätubaajat videonsa sekä Stolenit.Myrskyn jälkeen Nanon videot saivat alapeukkuja ja häntä nimitettiin ryssäksi venäläis syntyperän vuoksi.Vahllinaama kuitenkaan poistanut myrskyn takia Epätubaajat videoita vaan julkaisi yhden jakson lisää.24.06.2015 Nano julkaisi noin vuoden tauon jälkeen uuden Epätubaajat jakson.Nano vahvisti,ettei vanhoja jaksoja tule enää takaisin vaikka kyseessä on kolmastoista jakso.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki