FANDOM

Pasi Viheraho (alunperin Jari Siikonen, syntynyt 1966 Tukholmassa) on ruotsalais-suomalainen youtubettaja, alkoholisti, vaimonhakkaaja, sossurotta, lapsenhakkaaja, pedofiili ja rajakki. na. Hän on tehnyt videoita elämästään (ja toivottavasti kuolemastaan) YouTubeen vuodesta 2007. Eli aivan liian kauan.

Viheraholla oli yli neljä tuhatta videota alkuperäisellä kanavallaan[1], jonka hän sulki vuonna 2012. Uusi Viheraho -kanava[2] aloitti maaliskuussa 2012. Hänellä on myös kanava Vimeossa sekä muutama video on ollut näkyvillä Viherahon kotisivuilla.

Viheraho oli mukana vuonna 2013 valmistuneessa Tubettajat -dokumentissa (yhdessä niilo22:n ja iltapalamiehen kanssa). Hänestä tehtiin dokumentti Musta Ikaros vuonna 1990.

Pasi Viheraho on innokas vanhan elektroniikan keräilijä; hänen televisio-kokoelmastaan on tehty uutiskevennys Kymmenen uutisiin 2000 -luvun alussa. Uutiskynnys siis ylitettiin. VAAAUU.

No Time Records poistatti Pasi Viherahon alkuperäisen kanavan maaliskuussa 2011. Se kuitenkin palautettiin ja sama paska jatkuu päivittäin.

Viheraho palkittiin elämätyö -palkinnolla (Minkä takia?) Tube Awardseissa vuonna 2014.

Viheraho kärsii autismista sekä muun muassa seuraavista taudeista: Diabetes, AIDS, Salmonella ja aivottomuus.

Viheraholla on poika. Sen nimi onf Viljo Mikael Viheraho.

Ruokavinkki Muokkaa

Pasi Viherahon ruokavalio sisältää (yleensä) ranskalaisia, kalapuikkoja, makaronia (makarylliä kuten Pasi sanoisi), pottumuusia, jäähdytysnestettä, ripulipaskaa yhden lihaliemikuution. Hän myös syö raakaa kananlihaa (josta johtuen hänellä on jatkuvasti Salmonellatauti. Evira on jo ehdottanut Viherahon kutsumista yleisvaaralliseksi ihmiseksi).

PasiRadio Muokkaa

PasiRadio on oli eipäs ku on edelleen uli uli uli radio. PasiRadiossa kuului ennen KATOradion uusinta. Sekin loppui kun KATOradio suututti Viherahon ja se potkaisiin avaruuteen.

Ensimmäinen lähetys oli 13. huhtikuuta 2007. Lähetyksiä on ollu 10 000 vuoteen 2017 mennessä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki